Rabu, 29 Disember 2010

CoOL .... MenGGOdAku DgN PeNuH keghairahan...glup!

Assalammualaikum dan Selamat Sejahtera utk kawan2 blogger ku sekalian....dan juga tak lupa kawan2 FB aku.. Adakah mental dan fizikal anda sihat hari ini??

Hari ini aku nak cerita tentang sesuatu yang telah membuatkan aku merasa ghairah dan terasa ingin selalu kesana.. Kalau aku tido aku akan selalu mimpi-mimpikan barang dia yang mengacam dan membuatkan meleleh air liur ku melihatnya tanpa berkelip.. Oh!! sungguh indah ciptaan itu.... Ko orang nak tau tak barang apa?? Kalau ko orang tengok mesti belek entry ni byk kali. hehehehe!




Ok get ready iye.............................................................aku nak persembahkan sesuatu barang yang telah menghairahkan aku sampai sekarang dan


aku ingin menghairahkan ko orang


pulak!hahaha!

AKU PERSEMBAHKAN
( AMARAN !
HANYA WANITA SAHAJA BOLEH LIHAT!
LELAKI TIDAK DIBENARKAN!

KALAU KO ORANG TENGOK TAKUT MENYESAL JEWWW! :P )

^^^^
^^^^
^^^^
^^^^
^^^^
^^^^
^^^^
^^^^
^^^^
^^^^
^^^^
^^^^
^^^^
^^^^
^^^^
^^^^
^^^^
^^^^
^^^^
^^^^
^^^^
^^^^
^^^^
^^^^
^^^^
^^^^
^^^^
^^^^
^^^^
^^^^
^^^^
^^^^
^^^^
^^^^
^^^^
^^^^
^^^^
^^^^
^^^^
^^^^
^^^^
^^^^
^^^^
^^^^
^^^^
^^^^
^^^^
^^^^
^^^^
^^^^
^^^^
^^^^
^^^^
^^^^
^^^^
^^^^
^^^^
^^^^
^^^^
^^^^
^^^^
^^^^
^^^^
^^^^
^^^^
^^^^
^^^^
^^^^
^^^^
^^^^
^^^^
^^^^
^^^^
^^^^
^^^^
^^^^
^^^^
^^^^
^^^^
^^^^
^^^^
^^^^
^^^^





Hahahaha!!! Ko orang pikir aku desprate wife ke apa??(betul ke ejaan ni? lantak la kan??? ) :P






ini lah dia yang membuatkan aku mengambil keputusan mendaftar menjadi ahli home deco KK. Kau orang nak tau kenapa??? Sbbnya......


blom tengok lagi menda alah dalam..tengok pintu dia pun dah memikat hati..Mmmm.. ^_^

masuk jer krdai ni nampak menda alah kiut ni.. *_^

like happy couple




kad yang sweet :)



pelbagai BARANGAN yang menggetarkan jiwa




Pinggan mangkuk dan bunga-bungaan pun ada ;)






promosi : beli umah ini dapat jadi ahli ATAU beli barangan home deco KK sebanyak rm 300

wah!! perabut pun ada jual eh?




lawa perabut ni.katil macam2 saiz ada..king? queen? single? semua ada




telefon ini bukan sekadar hiasan tapi blh guna tau!




cawan yang menarik designnya..



pendek kata "macam-macam ada!"




























Kad ahli dye...sbb semua gambar dye yang ambik ! TQ


kaunter yang sedikit kelam-kabut mungkin sbb baru dibuka dan pekerja baru.

tapi mesra pelanggan OK? :)


JUMPA LAGI KK HOME DECO !

\^_^/



tapi selepas itu kesedihan melanda si dye..kasut cinderella yang si dye beli kat KK home Deco pecah kerana kealpaan si dye seketika apabila melihat SEMIH VURAL yang palsu..tu lah ghairah sgt tgk..he3!

huhu! sabar erk!