Rabu, 30 Disember 2009

CANDID PHOTO CONTEST


Salam semua.....
Sempena tahun 2009 bakal menutup tirai x lama lagi, aku nk ambil kesempatan ni utk organize satu contest yang aku namakan sbg Candid Photo Contest. Contest ni mudah je. Cuma cari SATU gambar candid korang yang menarik utk dikongsi bersama. Korang faham2 la ek maksud candid tu ape..candid tu gambar yg diambil tanpa kita sedari ataupun gambar kita yg x pandang kamera..lebih kurang mcm tu la..contest ni aku anjurkan until 31hb december 2009 dan pengumuman keputusan akan aku buat pada 1 Januari 2010.. berminat?? So kalau berminat, berikut merupakan syarat2nya..mudah je..
1. Korang mestilah jadi follower blog aku yg x seberapa ni..hehe..(sambil menyelam minum air..nak promote sikit)
2. Namakan entry korang sbg CANDID PHOTO CONTEST
3. Copy gambar di atas tu dan paste kat entry korang..jgn lupa utk link gambar tu ke entry ini ye. Muat naik (upload) SATU gambar candid korang yg menarik (Contohnye spt gambar di bawah).gambar mestilah original dan bukan gambar org lain..
4. Lps upload, jgn lupa leave your comment with the link...nanti aku dan para juri akan dtg melawat..
Ok tu je syaratnye..so apa tunggu lagi??? Jom sertai...hadiah lumayan menanti pemenang2 (maksudnya akan ada byk pemenang la)!!!!!!!!

3 ulasan:

EdwarD FirdauS HaikaL berkata...

undian foto chinta suci bermula esok...jom mengundi...

ienaeliena berkata...

hye..
nk jadi model ?
do visit my blog & add me as ur referal.
hadiah menarik!visit me at :
http://ienaeliena.blogspot.com/2010/01/hannah-talent-ingin-menjadi-model.html
jgn lupe letak link sy if u masuk contest ini ye..hee
gudluck~

mukasurat17 berkata...

semoga berjaya!!!!!!!!!!