Ahad, 18 April 2010

Kad Jemputan Perkhawinan Ef.. (Erma & Faizal)

Siap sudah design kad perkhawinan ku...Esok aku akan mengambil kad aku dan akan dibahagi-bahagikan kepada saudara mara dan rakan-rakan ku... Aku dah rasa semakin hangat debaran dihati apabila tarikh perkhawinan aku dengan Dato'F aku makin hampir.. :P (koya jerk tok laki ada title dato' ...huhuhu jgn terpedaya k? :P)



Jemputan Pihak Perempuan



Jemputan Pihak Lelaki


Time wat kad nih aku memang cerewet, tapi memang aku patut mencerewetkan diri sbbnya :-

1. Designer yang wat kad aku adalah budak praktikal yang kerja dekat kedai kad tuh.

2. Design dia wat mmg pelik... mcm kanak2 riang...ko org nk tgok? scrool bwh
*
*
*
*
*
3. Aku dh bgtau Undangan Perkhawinan... Tp dia gi wat walimatul urus.. adoi....pening2..

Byk lagi lah kesilapan berulang kali ... Xpolah nak wak guana...budak tu pun budak yang baru belajar...hope dia xfedup ngn aku..akekeke!

Akhirnya kad aku dh siap.. saudara mara ku dan sahabat-sahabatku... Tunggu ye madahan dari ku dan bakal suamiku.. ;) wink~wink~


4 ulasan:

LisaVsKhusairi berkata...

huhuhu..ema comel gak hok budak 2 wat..okla..cuma dia silap walimatul urus n myb xkena ngn konsep hitam merah mu 2..huhuhuhu...tang pict mu n peja 2 jer aku tgk cm bebudak..tang lain nice jer...hihihi,..klu org lain yg xdecide design cmner..myb dh pas kad 2..tul x?

BeauTiFuLGirL berkata...

hehehe..haah...kalau org yg xdecided la mcm mana nk wat kad...mcm ema yg lkove ema nk tulisan EF tu kat dalam love...oyak dh jgn ubah design ema hok ni...yg undangan perkhawinan tu gi wat walimatul urus...pastu gambar tu ema soh crop tapi dia xcrop...huhu...xikot arahan la kiro.. :P huhuhu...xpolah..skrg pun dh siap...ema nk simple2 gitu jh...huhu

Mrs. Mariposa berkata...

comey doh tu nyo.. comey hok tusy lg tp hahahhahaha :p insyaallah g.. tp tu las, balik ko dop minggu nie... semoga ema n bakal suami bahagia selamanya yer.. SELAMAT PENGATIN BARU yer...

BeauTiFuLGirL berkata...

hahahaha!! g2 deh....ho lass hok tusy comey lg

Followers

AKU BLOGGER KLATE ;)

Apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Ef life

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers