Isnin, 17 Oktober 2011

Kelas Antenatal & fesyen ibu2 mengandung -free,tempat terhad










tempat : Hotel Grand River View, Kelantan
tarikh : 7/10/2011
pendaftaran : 8.30-9.00 am

Anjuran DUMEX MAMIL GOLD

hu3...lama dah nak tulis entry nih...tapi selalu xsempat. ni nak share sikit pasal pengalaman semasa menghadiri kelas Antenatal free,makan pun free (hehehe...suker free2 nih..). Ceramah pulak di handle oleh Pakar Pemakanan Ibu mengandung dan juga Doktor pakar sakit puan dari Hospital Terengganu (lupa dah nama hospital tu apa).

Semasa aku menghadiri majlis tersebut. Aku terjumpalah kawan 1 sekolah aku dan juga kawan2 satu tempat kerja aku. Kira ada la jugak kawan daripada xde langsung.he3..tapi yang sedeynya kan kebanyakan aktiviti dilakukan bersama suami..suami ku?? berada jauh nun......di SEREMBAN. :(

Walaubagaimanapun aku mesti happy sebab nanti effect pulak kat baby.kan? kan?

Apa aktiviti yang di jalankan??

Ok first aku dapat info daripada Miss Elane. Ini aktiviti yang mereka sediakan :

Aktiviti2 yang disediakan:

- Ceramah Anatenatal dari doktor pakar

- Pertandingan fesyen ibu-ibu mengandung

- Cabutan bertuah dan lain-lain hadiah disediakan.




Tapi rupa2nya ada lagi aktiviti-aktiviti tambahan iaitu bersama En Hubby pertandingan berlakon....mcm kakak dan Mr Hubbynya...tersangatlah sporting



dapat hadiah tau....



pastu pertandingan fesyen la seperti yang sedia maklum... :) cantik2 semuanya MOM TO BE bergaya...











Aku tak join fesyen ibu mengandung tu sbb aku tak berminat.... hu3...tahniah kepada pemenang2 fesyen ibu mengandung dan juga pemenang2 yg merebut hadiah breast pump :) ...Semua orang sporting sgt melakukan aktiviti2 yg disediakan. Penceramah2 pun byk memberikan input berguna kepada semua peserta-peserta. Kalau ada yang free nak pergi lagi la

DUMEX MAMIL GOLD ... ngeeee~~~~

4 ulasan:

Unknown berkata...

dah tngu hari nak bersalin jeke nie?
semoga semuanye selamat yer

BeauTiFuLGirL berkata...

haah :) terima kasih ekin :)

izla berkata...

senyap je, dah bersalin ke??

BeauTiFuLGirL berkata...

dh bersalin la iizla.. :) skrg dh nk masuk 60 hari..