Isnin, 21 Jun 2010

Perkhawinan EF ^_^


sisa untuk tetamu

bilik pengantin (perempuan)

pelamin upgrade utk akad nikah

pelamin (belum siap lg dikemas)


11 hb Jun 2010 (Jumaat)

kak la(jiran) dan nora (sepupu)




Semua sibuk membuat persiapan makanan untuk tetamu yang akan datang pada majlis akad nikah nanti. Aku juga sibuk menyiang daging, ayam, kupas bawang... huhuhu...Sisa juga sudah sedia di packing..tinggal nk bg kat tetamu jer untuk keesokkan harinya. :) Majlis akad nikah aku diadakan pada sebelah malam. Tepat pada pukul 9.45 malam.. Aku sah menjadi isteri Mohd Faizal Bin Mohamad Salleh.


ketibaan pihak lelaki

aku menunggu penuh debaran
tok imam ckp tangan si dia terketar-ketar...sian...

akhirnya.... selesai sudah kuthbah dibaca

aku lega.... isteri org suda...


jap erks! lap peluh

batal air sembahnyang...


wif rani and posh ;)

tak malu...

my photographer..nani...thanks 4 everythingss...

adik asri dan adik syikin


wif sepupu-sepupu yg cute


wajahku di majlis akad nikah
jurumakeup : adik keempatku mimi
12 hb Jun 2010 (Sabtu)
Majlis di rumahku..walaupun sedikit kelam-kabut kerana tidak cukup kakitangan... Alhamdullillah selamat juga majlis dirumahku.... Kepada kawan-kawan yang hadir pada hari tu minta maaf jika tidak sempat melayan dan tidak mendapat sisa minta maaf sbb orang yang bahagi-bahagikan sisa tidak ada orang jaga... Apapun terima kasih sangat-sangat kepada yang sudi hadir. Ini sebahagian gambar yang ada. sedikit saja sbb xde org rumah nak ambik gambar time ni (semua bz)...itu pun kumpul dari kawan2 yang hadir pada majlis tu..





kek 3kg



bersama-sama adik-adik perempuan dan sepupu-sepupu perempuan











hantaran pihak lelaki



14 hb Jun 2010 (Isnin)

Majlis Hantar Menantu... buat aku berdebar-debar... Maknanya aku kena tinggal dengan mertua... tetiba aku rasa sebak dihati sbb kena tinggal kat rumah yang aku tidak biasa tinggal..tetapi aku kena biasa-biasakan diri...hu3... Aku menangis time ni...hua!!! hua!!!
(all de picture credit from http://www.amoli824.net/)
















AJK 'sisa'

Tiada ulasan:

Followers

AKU BLOGGER KLATE ;)

Apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Ef life

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers