Khamis, 26 Ogos 2010

makemebabies


Salam!!
Ape khabar semua...Woit! jangan pikir bukan-bukan k?? bkn nk wat baby tabung uji. Just want to share something yg menarik tapi agak kelakar jugak. hehe! Aku rasa nk gelak jer
...kui...kui...



www.ohbulan.com/ pelik-ibu...a-suleman/

gambar ibu yang lahirkan 8 org anak tabung uji..fantastic!

Ok! dah abis gelak...nk cerita sikit hari ni,bukan pasal baby tabung uji k? atau baby tabung apa2 okey? Nak jadikan ceritalah kan, ketika tengah asyik wat kerja updated website. Aku curik2 masa layari facebook (oh yeah! he3.. seperti biasa lah kan nk ilangkan bosan daripada mengantuk wat kerja) Aku ada terjumpa satu link. Menarik jugak !

Kita boleh match gambar kita dan pasangan kita untuk hasilkan gambaran rupa baby kita nanti. Menarik kan? Aku try cuba test la kan gambar aku dengan suami aku (maklumlah tidak dapat baby lagi mcm kempunan la konon-kononnya..dpt tgok gambar muka bakal baby yg dilahirkan pun dh suker ati..hu3 :P)





percubaan kali pertama




percubaan kali ke-2





percubaan kali pertama




percubaan kali ke-2

Lebih kurang sama kan mukanya? hahaha! Apa pun ini just for fun.. jangan percaya sgt. Kalau nak try layarilah website ini ok? klik logo makemebabies tu??

Selamat beramal.. akekeke!





1 ulasan:

cikbedahlaser berkata...

gmbr x kawin pon boleh....
x kisah.. tp mst gmbr sndri..
gmbr anak d maaf kan... :)
kot dh ade ank la kan