Ahad, 5 September 2010

Balek Kg..hohoho!

Sedang tgh layan kepala otak ngn lagu raya...Aku teringat masa mula2 aku nak kg...time tu aku dok kl..mula2 nak beli tiket raya..punyalah susah.aku takut dh tidak dapat balik kg..confirm aku nanges berlagu hari raya sbb tidak dapat balik kg.




Akhirnya aku dapt gak tiket bas..tp sadisnya bas tambahan..takpo la.nk wat guana.aku redha.yang penting aku dapat balik beraya bersama keluarga. Aku pun menunggu bas bagai kan org gile + mereng...mana taknya...bas kat tiket menunjukkan pukul 930mlm... TETAPI pukul 1.00 pagi XSAMPAI2 lg.sape xbengang??? aku gelisah bagai cancing berak kapur..kehulu kehilir menanti BAS YG XPASTI DATANG PUKUL BERAPA. TERNYATA JANJI MU HANYA PURA2 SAHAJA....



http://abdfatah.com/blog/wp-content/uploads/2...
(adik2...abg umumkan tiket abis ye..sadis x kalau ayat tu terpacul bila beratur bagaikan pejuang gituww)





Nak gi toilet takut bas dtg..xpasal2 aku kena tinggalkan bas. Skali lagi aku membuat kerja yg aku tak suka (selain menunggu bas yg lambat). Akibat tidak tertahan utk ke 'bank' ... Aku dgn muka tidak malunya mintak tolong orang kaunter bas yg bakal aku naiki jaga beg aku dan kalau sampai mintak tunggu aku...sbb aku dah tidak tahan. grrr.... mmg gile babey kijean...





DEKAT PUKUL 2 PAGI LEBEY BAS BARU NAMPAK MUKA... HANJENG X UOLLSS???!!!

SELAMAT HARI RAYA!!! MAAP ZAHIR BATIN ERKS???

Tiada ulasan:

Followers

AKU BLOGGER KLATE ;)

Apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Ef life

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers