Isnin, 1 Ogos 2011

Ramadhan datang lagi..ku rindu adik2ku..

image from : http://sweetstrawberry.files.wordpress.com/2008/09/desain-ramadhan-02.jpg




Assalammualaikum...

Dah lama xmencoretkan sesuatu.byk entry yang copy paste jerk. Malas nak menaip.ngee~~
Anyway sempena bulan ramadhan aku nak ucapakan selamat menyambut bulan ramadhan kepada semua sahabat bloggers..agar pada bulan ini kita dapat manfaatkannya dengan ibadah2 yang diredhai ALLAH SWT.

Hurm~~ nak cerita sikit pasal perasaan aku ketika ini...selalunya aku rasa puasa pada tahun-tahun dulu meriah sgt. Mana taknya..semua ada kat rumah.. Sekarang dah berkurangan meriahnya. Maklumlah adik2 ku yang seramai 9 orang sekarang ni kat rumah hanya tinggal 2 orang sahaja. Adik bongsuku Syikin dan Adlan. Mereka berdua je jadi teman aku dan sebagai anak sulung,aku selalu membuli mereka sebab xde sape2 dh aku nak buli selain mereka. Akekeke~

cik cikin dan delan

Tapi kekadang Mimi adik aku yang ke-4 balik jugak umah. Tapi jarang-jarang sgt la balik umah sebab dia dah ada umah sendiri kan (maklumlah dah berlaki). Kenalah ikot laki.kan?

cik mimi





Ngah aku pulak sekarang ni kerja Nurse kat Pahang. Memang susah la nak balik sbb kerja jauhkan. Anak dia pun tinggal kat kampong sbb sana susah nak carik ngasuh. Mungkin raya ni dia xbalik. Laki dia je yang balik beraya nanti.. :( sedih…

ngah


Adik lelaki aku Deli yg ke-3 pulak kerja dekat Shah Alam sekarang. Syarikat Karangkraf. Hujung bulan dekat2 nak raya baru blh balik.xtaulah nnti kalau berbini mcm mana. Senang ke tak balik kampong nanti..hu3..

mat deli

Biah (adik ke-5), Asyraf(adik ke-6) dan Asri(adik ke-7) masing2 dok hostel…blajar jauh2 semuanya…Biah kat UniKL Perak, Asyraf kat Matrikulasi Kedah dan Asri pulak kat SM Teknik Tanah Merah(walaupun kat Kelantan tp jauh jgk wooo..).

biah





ceraf




ceri


Apa pun aku rindu semua adik2 aku..walaupun dimana sahaja kamu berada…Ingatlah kak long setiasa doakan yang terbaik buat kamu semua.ok? Posa biar penuh..Jangan lupa sembahyang terawih ye :) …Jangan nakal2 di perantauan ok?

MISH U ALL SO MUCH! muaks!

Followers

AKU BLOGGER KLATE ;)

Apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Ef life

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers