Jumaat, 25 Disember 2009

cONTEST "tIRU MCM sY"



Baju batik ini adalah baju rasmi jabatan aku. Macam-macam fasyen diaorg jahit sbb kain dah free..hehehehe! Antaranya baju kurung,baju kurung pahang,jubah dan lelaki pastinya berkemeja. coraknya lawa sgt dan berwarna coklat. Kain ini dalam bajet opis aku dalam rm 100 untuk kain batik. Seramai 32 orang kawan2 satu opis pakai baju ini utk dipakai semasa lawatan ilmiah ke Langkawi dan Perlis.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Contest ni sambil-sambil mempromosikan Batik & Sutera Terengganu & Blogshop ni. Berikut adalah syarat-syarat Contest ni:-
Mesti mempunyai blog & menjadi FOLLOWER di Walai Batikku --->udah dibuat dong !
Letakkan Banner Contest ini & Banner Walai Batikku di sidebar anda. Banner tersebut mestilah dilinkkan ke http://walaibatikku.blogspot.com/2009/12/contest-tiru-macam-saya.html & Banner Walai Batikku dilinkkan http://walaibatikku.blogspot.com/ ----> settle!
Letakkan link Walai Batikku di blog list anda ----> settle!
Buat satu entry mengenai contest ini ----> settle!
Uploadkan 1 gambar shj iaitu gambar berpakaian Batik, tak kisah la sama ada anda sendiri @ saudara anda. Kalau bergambar ramai2 nyatakan mana satu anda. tak kisah batik yang anda pakai tu mahal @ murah, pario @ sebaliknya, batik urban ker asalkan jangan berbatik sarung sudah la yer.. ----> settle!
Terbuka kepada lelaki & perempuan ----> diriku gadis
Ceritakan serba sedikit tenttang pakaian batik tersebut ----> settle!
Tinggalkan link entry anda di ruangan komen di bawah
Tarikh tutup contest ni adalah pada 30 Jan 2010

1 ulasan:

anN berkata...

hye! plz vote me kat

http://shawlsayucinta.blogspot.com/search/label/contest

no.3 ANNURAIN