Khamis, 24 Disember 2009

EX-GF / EX-BF(APA PENDAPAT KO ORANG?)


Jiwa sakit bila mengenangkan kisah lama....ex-life with someone we loves. Sedih tidak terkira bila mengenang perhubungan tidak kesampaian. Tapi hidup mesti di teruskan. Anyway walaupun kita telah mendapat penganti, tidak mustahil utk melupakan begitu sahaja kenangan2 lalu..pasti menjadi ingatan.Banyak kemungkinan putus ditengah jalan..curang?tidak serasi?desakan hidup?family?tidak menghargai pasangan(dulunya)?dan macam-macam keadaan.. Stelah sekian lama hubungan putus ditengah jalan, akhirnya mendapat pengganti baru.. tetapi mcm mana jika yg lama datang semula untuk menagih cinta.dan berharap kita akan menerimanya semula? sudah tentu hati akan menjadi serba salah kerana cinta padanya masih ada. sekarang ni dalam dilema antara dua...
Bagi pendapat blogger-blogger dekat sini. Saya ada beberapa pertanyaan :-

1. Patutkah seseorang tu still berkawan dengan ex-nya dan menganggapnya sebagai kawan?(still msg2 berhubung?)
2. Perlukah di merasa bersalah kerana ketidakjayaan dia dalam perhubungan lalu dgn ex-nya dahulu??
3. Patutkah dia merasa bersalah kepada ex-nya jika ex-nya memberitahu tidak terbuka hati dgn org lain kerana tidak dapatkan lupakan dia??(i think ex-nya itu mungkin ingin memancing belas kesihannya..mmm..)
4. Perlukah dia menceritakan dekat pasangannya sekarang betapa kesihannya dia dekat ex dia sbb ex-nya tidak menemui penganti dirinya...dan kalau dia single dia akan menerima ex-nya semula..

Tiada ulasan: