Isnin, 21 Disember 2009

First time rasa rajin nk menaip....so? cerita hari ini

*ilang seketika*


Woah!! hari nie aku rasa bersemangat nak menaip blog..hurm..mungkin kerana cik abang kesayanganku baca blog aku takdi...acececeh! :') selalunya aku tak berapa sgt nak menceritakan apa-apa yg terjadi setiap kehidupan aku di dalam blog ini..cukup la sekadar suker-suker join contest dan tambahkan kenalan di sini. Thanks sgt-sgt kepada penganjur-pengajur contest erks yg menyediakan contest yg menarik.insyaALLAH..kalau aku rajin nak anjur contest aku ajak kalian semua... :D bersedialah hari segi fizikal dan mental!

Hari nie aku nk berkongsi tentang kematian hamster ku...huargh....!!! huargh..!! kerana terlepas dalam sangkar nya..dia masuk kat sangkar harimau >>>>


(sangkar kucheng aku laa..huhuhu).

Lepas tu kauorg pun boleh agak kan apa yang kucheng aku si Puteh tu buat..?? Xperlu lah aku cerita panjang-panjang kejadian menyayatkan hati itu..huk! huk!

Tiada ulasan:

Followers

AKU BLOGGER KLATE ;)

Apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Ef life

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers