Isnin, 21 Disember 2009

First time rasa rajin nk menaip....so? cerita hari ini

*ilang seketika*


Woah!! hari nie aku rasa bersemangat nak menaip blog..hurm..mungkin kerana cik abang kesayanganku baca blog aku takdi...acececeh! :') selalunya aku tak berapa sgt nak menceritakan apa-apa yg terjadi setiap kehidupan aku di dalam blog ini..cukup la sekadar suker-suker join contest dan tambahkan kenalan di sini. Thanks sgt-sgt kepada penganjur-pengajur contest erks yg menyediakan contest yg menarik.insyaALLAH..kalau aku rajin nak anjur contest aku ajak kalian semua... :D bersedialah hari segi fizikal dan mental!

Hari nie aku nk berkongsi tentang kematian hamster ku...huargh....!!! huargh..!! kerana terlepas dalam sangkar nya..dia masuk kat sangkar harimau >>>>


(sangkar kucheng aku laa..huhuhu).

Lepas tu kauorg pun boleh agak kan apa yang kucheng aku si Puteh tu buat..?? Xperlu lah aku cerita panjang-panjang kejadian menyayatkan hati itu..huk! huk!

Tiada ulasan: