Ahad, 20 Disember 2009

Lady In Red Giveaway




Anyway sekarang nih aku nk join contest ni laks...saje suker2..huhuhu...bosan jugak ngn kerja opis yang xde mana nih..mueh!mueh! terimalah persembahanku... Girl in RED


Syarat2..

1. Buat entry bertajuk Lady In Red Giveaway = done

2. Buat entry Pasal Giveaway nie and upload gamba yg nk dipertandingkan. Cuma 1 gamba jer taw... = done

3. Be my Follower . nie wajib , senang kalau ade ape2 update .. and jgn lupa add me dalam bloglist anda = done

4 . Letakkan banner kat entry ngan side bar berserta linknya sekali = done

5. Jangan lupa Mention about the contest in your entry with links back to this entryrase senang je kot giveaway nie...Contest bermula hari nie sehingga 9 January 2010 , esoknya 10 Jan 2010, keputusan akan diumumkan... = done


Pemenang akan dipilih oleh si penggantin sendiri... berdasarkan 3 ketegori

1. ketegori paling menyerlah ~ rasa dh menyerlah..mueh!mueh!

2. kategori paling sweet ~ aku mmg sokmo manih(sweet lew) akhaks!

3. kategori paling menariklagi ramai yg join , hadiah saguhati mungkin dipertimbangkan..
So .. join .. jgn tak join.. coz my bakal SIL is so Generous !! ~ saguhati pun xper...aku terima seadanya.. :P

3 ulasan:

firahadifa berkata...

ok.. da review.. good luck!

LisaVsKhusairi berkata...

ni bkn 1 gmbr kak..tp byk gmbr dlm 1 gmbr ni..hahaha

BeauTiFuLGirL berkata...

hehehehe..kira satu la jgk!
huhuhu..

Followers

AKU BLOGGER KLATE ;)

Apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Ef life

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers