Rabu, 17 Februari 2010

Hantaran Erti Cinta? Sisa untuk tetamu ? dan Kek@Cupcake?? ;)

Sekarang ni aku tgh sibuk fikirkan apa yang terbaik untuk majlis perkhawinan aku nanti. Kalau mcm bekas hantaran aku nk wat design aku sendiri. So aku perlu ada banyak idea untuk itu.. Aku ada tgok design-design hantaran daripada Jemari Kreatif .... fuh! lawa giler.. lebih-lebih lagi yg Princess Carriage punya design..fuh! terbaek punya!








Tapi aku punya bekas bukan mcm tu... huk! huk! rasa nk gi tukar jah bekas tu kepada bekas yg lain...blh x?? akekeke! iyelah rasa teruja sgt nk kawin kan... lebih2 lagi ngn Faizal Salleh ;') (My HearT) ...hurm..kena lupakan niat aku nak design dan bekas mcm tu... Aku mesti carik design lain yg boleh sesuaikan dengan aku punya bekas hantaran yang aku beli..ada beberapa design yang menarik minat aku... check it out!








Bunga telor jadik coklat telor..akekeke!






Itu baru untuk hantaran aku dah rasa nk pecah kepala pikir apa yang terbaik utk hantaran aku.. hurm...sisanya pula mcm mana erks?? aku ada beberapa contoh yang aku rasa nak wat untuk tetamu-tetamu yang datang ke majlis aku..hurm...apa agaknya erks yang ada umpph! ???





Last yang aku pikir adalah kek....hurm...kek ker atau cupcake best??? thinking2........





Kalau dapat sediakan apa yang dirancang dan diimpikan
alangkah bahagianya .................. :-*

2 ulasan:

MamaRaisya a.k.a Lisa berkata...

cup cake ar ema...cun2..tp kna yg best2 nyer cup cake arr.hahaha

BeauTiFuLGirL berkata...

hehehe...mmg best cupcake tu...lawa pun lawa