Rabu, 21 April 2010

HaPpy BesDay 2 Me ...


Happy born day tOo Me...bak kata sahabatku Rani.. :) First wish mestilah dari abgku tersayang... Pada tarikh besday aku jugak abang ku mendapat interview F29 kat HQ tempat dia kerja..harap-harap dia dapat jawatan itu...insyaALLAH... hopely la kan? huhu.. adik-adik ku yang wish besday mcm-mcm cara... :) make me happy.. rindunya kat adik-adik ku yang belajar jauh.. hurm...yang dok umah pun hanya 3 orang sahaja...yang lain semua bejauhan.....rindu kamo...

bongsu lelaki ngn bongsu pempuan (adik syikin dan adik lan)

Kak Ngah (kini posting nurse di kuala lipis..sedang sarat mengandung anak pertamanya) bersama adik lan semasa hari majlis hantar menantu


Owh ini hero-hero kurus dalam family kitaorg (Asraf dan Asri) ada abg dia namanya Adlil..kalau nk tahu scroll bawah..mamat nih debab sikit..akekeke!

*

*

*

*

ha!!! ko org tgok...mcm mana xdebab...ambik gambar pon kat meja makan..hu3..xdapek den nak nolong..


inilah anak dare yg still remaja lagi biah(btudung labuh) dan mimi (yg tengah tu xmasok list erks! mak budak dh tu..akekeke!)

Selain itu juga, Rani kawanku celebrate besday ku kat sari rasa...tempat yang makanan dan kek-keknya sedap-sedap..dikesempatan itu jugak aku ambik peluang untuk tempah cupcake dan kek untuk majlis perkhawinan ku.. Wah! xsabar rasanya nak tgok kek kawinku...huhu..


Anyway, Thanks rani sbb bg hadiah beg..walaupun bukan bonia..Aku suker sbb tu beg yg aku nk beli time aku kije KBmall.akekeke!

sekadar gambar hiasan :P

Tiada ulasan: