Selasa, 4 Mei 2010

Sedih Betul...


Dah 2 hari aku gaduh ngn &*%@!( ....entahlah disebabkan 1 gambar aku nak gaduh dan juga pasal tugasan aku juga membawa kepada pergaduhan... Apa pun berkenaan dgn gambr tu mmg xelok dlihat org..lebih2 lagi kawan2 aku yg lain.. Aku tak tau apa yang bermain difikiran dia apabila aku tegur perlakuan dia kat gambr tu...aku cuma nak dia ingat lain kali jangan wat lagi perkara macam tu walaupun sebanarnya bukan dia yang mulakan. Sbb kalau kita ada prinsip tetap dalam pergaulan kita xkan kecundang dengan pergaulan yg tiada batasan.. hurmm... Tugasan aku sekarang patutnya dia faham sbb aku dah lama dalam bidang ini.. Dia patutnya faham...slalu fikir menda yang tidak baik.. Kalau aku cerita sedikit kesusahan aku. Dia tidak pernah nk bg support. Malah marah aku, cakap aku sengaja carik nahas... Apa yang aku buat semua tidak kena dimatanya?? kenapa??? Apa masalahnya sekarang?


Apalah nasib aku.................


Tiada ulasan: