Selasa, 4 Mei 2010

Sedih Betul...


Dah 2 hari aku gaduh ngn &*%@!( ....entahlah disebabkan 1 gambar aku nak gaduh dan juga pasal tugasan aku juga membawa kepada pergaduhan... Apa pun berkenaan dgn gambr tu mmg xelok dlihat org..lebih2 lagi kawan2 aku yg lain.. Aku tak tau apa yang bermain difikiran dia apabila aku tegur perlakuan dia kat gambr tu...aku cuma nak dia ingat lain kali jangan wat lagi perkara macam tu walaupun sebanarnya bukan dia yang mulakan. Sbb kalau kita ada prinsip tetap dalam pergaulan kita xkan kecundang dengan pergaulan yg tiada batasan.. hurmm... Tugasan aku sekarang patutnya dia faham sbb aku dah lama dalam bidang ini.. Dia patutnya faham...slalu fikir menda yang tidak baik.. Kalau aku cerita sedikit kesusahan aku. Dia tidak pernah nk bg support. Malah marah aku, cakap aku sengaja carik nahas... Apa yang aku buat semua tidak kena dimatanya?? kenapa??? Apa masalahnya sekarang?


Apalah nasib aku.................


Tiada ulasan:

Followers

AKU BLOGGER KLATE ;)

Apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Ef life

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers