Sabtu, 8 Mei 2010

Menunggu Saat Bahagia

Tidak lama lagi aku akan di ijab kabulkan bersama tunang kesayanganku.. tidak dapat digambarkan macam mana erks jadi seorang isteri? adakah macam perjalanan kehidupanku semasa single atau berubah? iyelah perhubungan PJJ kan... aku rasa macam sama jah nnti kehidupan aku semasa single. hurm... tak lama lagi la ni 1 bulan 6 hari...pejam celik pejam celik pastinya aku akan berkhawin jugak.
Mulai hari ini mak ayah aku mintak aku lupakan seketika tentang bisnes ku dan meminta aku tumpukan kepada persiapan perkhawinan aku.. Aku harap selepas perkhawinan aku, rezeki tidak putus-putus....atau mungkin jugak rezeki anak...?? Semua menda dah ready KECUALI baju batik si dia, cincin aku, hantaran belah aku dan brg2 kenduri.
Aku pastinya rasa berdebar-debar menunggu saat ni...harap2 ALLAH SWT melancarkan majlis kami... dan juga masjid yang dibina akan kekal hingga ke anak cucu...Semua kad-kad dah di edarkan .....pesanan kepada diri aku sendiri.... ARE YOU READY??!!!

Tiada ulasan: