Rabu, 22 September 2010

Aku adalah seorang ibu ............


Ini masuk hari kedua aku antar anak ..... aku ke umah pengasuh. Selalunya aku akan bangun seawal (awal ke?? ngee~~) 6.45 am untuk pergi kerja dan tidak lupa telefon kejutkan hubby aku jugak untuk solat dan kerja.

Sejak akhir-akhir ni aku kena korbankan sedikit waktu tido aku... Sebab aku dah ada anak......... anak saudara lah! ngee~~ Sekarang aku kena bangun tido pukul 6 am. Lepas solat aku kena siapkan barang2 baby lah. Mandikan baby aku tak tau. Mak aku yang mandikan. Barang2 yang perlu dibawak adalah....

Check List --->

susu anmum : mesti bawak...kalau tak bawak baby lapar... :)

katil baby (betul ke? lupa nama santifik menda ni) : Anyway utk baby tido... xperlu bwk buaian yg besar ke umah pengasuh

air panas, air sujuk, botol2 susu, cotton buds,bedak bla..bla..bla... hu3

akhir skali....pakaian dia skali ngn lampin (di dalam ada jgk ubat angin dll)

*******************************************


ok sayang jom gerak ke rumah nany (gelaran kepada pengasuh..ngeee~~ ;P )


be a good boy tau Faris ku syg... :)

dok dengan nany elok2..jangan kuat nangis k?? cayang die... muaks!

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

jaga anak sedare lak ke?
hehee.wape bulan tuu.

BeauTiFuLGirL berkata...

he3...baru 2 bln...iyelah anak sendiri xdop lg...
ngeee~~~

LisaVsKhusairi berkata...

oloh ema...beli jah so tin lg susu 2..letak umah ngasuh supo gak ngn pampers..xpayah nk angkut g mari...cuma prepare baju baby n brg2 mandi dia jer...cm lisa biasa brg mandi pn terus beli 1 set utk kt umah ngasuh..tilam baby/toto letak terus umah ngasuh sbb kt umah pakai duk atas toto besar/katil...hehehe..

BeauTiFuLGirL berkata...

ho...tu lah..wak doh g2....ngee~~
adoii..pahni kena terus ambik dia...

Followers

AKU BLOGGER KLATE ;)

Apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Ef life

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers