Khamis, 14 Oktober 2010

Aku Lupa 2 dan Lalai

Assalammualaikum....



Fuh...aku rasa minggu ni hari yang malang aku.....sbb aku dah sakiti hati seseorang beberapa kali dengan tidak sengaja. Aku pun tidak tau kenapa aku jadi macam ni. Aku pun tak tau... otak ni blurrr semacam. Selepas dia beredar aku menangis sepuas2nya... sbb aku rasa tertekan dgn kedinginan hubungan ini. Aku tidak boleh buat tak tau.... Kalau boleh aku nak pujuk dia...tapi dia dh pesan jgn tegur dia selagi dia tidak OK... So nak wat mcm mana lagi... Aku terpaksa buat tak tau. dan apabila tidak bercakap. Aku rasa sunyi....sepi jerrr.... Aku tak tau nak wat mcm mana lagi.



What i have to do?????? !!!!!

Kawan2...bagi arr ayat2 quran yg blh menajamkan ingatan dan mengelakan kita menjadi lalai.... please... tgh sedey ni... :( sbb tak mo kehilangan orang yang aku syg...x mo gaduh2... xmo! x mo!





p/s : buat brokenheart...please forgive me...tak terniat melukai hatimu... kerana sikapku...kau jadi begitu...aku tak mo lagi menyusahkanmu...insyaALLAH...aku sedaya upaya menjadi BFF mu yg baik.. siyes...xpercaya?

Tiada ulasan: