Isnin, 11 Oktober 2010

Aku LUPA.......

Salam,



Subahanallah....subahanallah....subahannallah....

Aku tidak sangka akan jadi perkara ini kerana keterlupaan aku dan kekalutan aku kelmarin.

Kelmarin, aku pagi-pagi lepas setup server. Aku teringat pesan kawan aku untuk mengambil duitnya di atm. Aku pun mencari kad itu. Selepas itu, aku pun ingin mesej dia. tapi telefon nokia aku ni problem sikit. Kalau time mesej penuh. kita dah buang separuh.nak mesej balik jadi pending. Kebetulan mesej aku hantar kat dia panding. Aku perasan ketika aku menunggu balasan mesejnya. Aku pun restart balik handphone nokia aku. Lps restart.aku terus LUPA nak hantar balik mesej itu. Aku kalut buat kerja hinggakan sekali lagi aku LUPA bertanyakan kad itu...



Sampailah waktu tengahari... Aku mencari dgn kalut sbb aku berjanji dengan kak bie untuk pergi beli barang (kebetulan niat nk ambik barang juga tapi xsempat).. Xjumpa! aku terus berlalu naik kereta LUPA nak mesej dia.. Aduh! sampai la ada satu masa dia mesej aku..



"Ma, mung kat mana?" (lebih kurang mesej dia)

Aku tepuk dahi...aku baru TERINGAT pasal dia

"Aku kat luar beli@ambik (lupa dh mana satu guna ayat tu)brg. Aku carik dah kad mung aku tak jumpa. Mung kat mana?"



Tak pasti mesej tu berbalas ke tak.. Aku LUPA..



Hari ini... 11.10.10



Aku tercari-cari dia...mana yea kawanku ini... Dia pun muncul dalam waktu tghari. Aku ingin berbual seperti biasa tapi dia semacam dingin dgn aku. Dalam hati aku bertanya "Kenapa ye? Aku ada wat salah ke?"
Aku mesej dgn dia bertanyakan adakah aku ada wat silap.rupanya ada....sbb kes LUPA aku tu kelmarin..adoi....

pukul 5 ptg tadi : Seperti biasa aku mengambil baby adik aku seperti biasa di rumah pengasuh. Sampai sahaja kat umah. Adik Syikin bertanya " Kak long! Adik Lan kat mana? xgi ambik dia ke kat sekolah?" Skali lagi aku menepuk dahi! Argh!!! Aku LUPA! mcm mana aku blh lupa ambik adik aku kat sekolah. Sepatutnya aku kena ambik adik lan dalam pukul 1.30 tghari tadi....sekarang dh pukul 5 lebih ! Skali lagi aku dimarah. kali ni dgn ayahku...Aku terima jer lah sbb memang salah aku pun...hu3

APA DAH JADI NGAN AKU NIH? petanda dh nak tua ke apa? hu3.....
mintak2 jauh la dpt penyakit nyayuk awal2 nih.......~~~




gambar diatas hanya perhiasan dunia...harap maklum....

3 ulasan:

hamzah ian berkata...

wa.. cun2

BeauTiFuLGirL berkata...

hu3..sape cun? shara?? hahaha! shara memang cun. pandai ko carik calon bini

Lovely Bella berkata...

heheheh.. byk sgt pikir kot smpai terlupe.. adeh.. nak kene buh dlm organizer nih.. bz banget!!

Followers

AKU BLOGGER KLATE ;)

Apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

Ef life

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers