Rabu, 3 November 2010

ChiNta ChanDURI


Salam sejahtera kepada readers yg slalu memolow blog kite.... tankiuk2.. :)

Ok aku bukan nk cerita pasal cerita yg dekat TV3 tu wokeh?! Kali nie aku nak cerita pasal cinta yang berduri...hurm... cinta yang berduri erks?? Apa yang kamu fikirkan tentang cinta berduri ni?

Pada pengamatan aku cinta yang berduri ni adalah cinta yang penuh onak duri (blh diterima akal ke?? hehehe..).

Contoh yang aku buat kat sini...

1. pasal pempuan yg tangkap lentok ngn lelaki lain walaupun dah ada laki @ bf...
2. pasal lelaki pulak yg tangkap cintan ngn pempuan lain walaupun dh berbini,beranak pinak / ber 'gf'
3. pasal pasangan yang bercinta @ berkhawin tidak mendapat restu daripada keluarga
4. pasal pasangan yg bercinta / berkhawin jarak jauh dgn kata lain PJJ
5. pasal pasangan yang berkhawin idop tidak cukup duit. Tertekan.
6. pasal pasangan yang kaki pukul
7. pasal pasangan yang tidak bertanggungjawab
8. pasal pasangan yang hampezz dll

byk la yang memyebabkan duri dalam cinta neh...

Sbb tu la dalam cerita TV3 tuh fasha sandha punya nama lps kecewa dalam beberapa CINTA nya menjadi nama ChiNta ChanDURI


Sekian terima kasih.. :P ngee~~~


pissstt... nie skandal aku kat tokyo...hensem x? mesti hensem kan..akhaks!

4 ulasan:

Aya Ariel berkata...

chenta selalu berduri dan berliku..kalo xder duri dan liku..xder manisnya chenta..ye dak??

BeauTiFuLGirL berkata...

erks??? betul betul betul ! hehehe! manusia xblh lari dari cinta. cinta kpd ibu bapa,cinta pada pasangan. dan cinta paling kekal adalah cinta pada ALLAH SWT....

Fnd Rocka berkata...

Ibarat habis sepah dibuany..aku bajet hari ni chinta chanduri mati

BeauTiFuLGirL berkata...

hahaha! mmg dh mati pun si sendat tu...huhu