Rabu, 29 Disember 2010

Hari2 Di OpiSku.. ♥

Assalammualaikum...

Hujan jew sejak akhir2 ni...nak gi jalan mana2 pun xde kudrat rasa...nak kerja pun sama..he3...

Apa pun kerja mesti diteruskan. Sebut pasal kerja ni. Mesti kebanyakan kerja dari pukul 8 pagi - 6 ptg kan?? Sepanjang 'office hour' ni apa aktiviti tetap yang selalu ko orang wat?


Ini diantara aktiviti-aktiviti aku wat sepanjang 'office hour'


8 pagi-10.00 pagi :
-Minum pagi







-check server
-kemaskini file atau buat kerja jika ada aduan masalah sistem dan sewaktu dgnnya..lalala..

ini si dye yang selalu mengacau aku dgn meletakkan anak kura2 dibahuku ketika menjawab telefon client.sungguh tidak patutkan? Aku adalah seorang yang profesional ok?? :P



10.30 pagi - 11.00 pagi
-Makan Tengahari.. yum...yum...




koleksi makanan tengahariku... meleleh wa ckp lu...kongsi dgn si dye


11.00 pagi - 12.45 tghari
- Kerja..kerja... lalala



1.00 tghari - 2 tghari
- Berblog atau Bermakan atau Bertido...ZZzZZzzzz..!!



"honey! pls stop to disturb me tido ok??" kataku dgn penuh manja dan ngada2



- Jangan lupa iye bersolat?? :D




2.30tghari -5.00 ptg
- Berkerja lah kito sekuetnyoo..hohoho...!



5.15 - 6.00 lebih2 ptg
- Balik2...horeyy!!!




Itulah Aktivti aku setiap hari di waktu hari bekerja..huhu...bagaimana dengan anda? ;)

kongsi la dgn aku. :P






BYE! BYE!



Si kura2 green ini telah penat bekerja bersama aku dan dye..hohoho!

Tiada ulasan: