Rabu, 22 Disember 2010

SweEt HoMe iN My DreAm

Assalammualaikum... apa khabar kawan2 blogger sekalian...


Hari ini terasa ingin bercerita HoMe sWeEt HoMe yang menjadi idaman.


Ok..takdi aku tengok macam2 perabut dalam home deco KK. Rambang mata tgk barangan dia..tp nak beli je aku ingat.AKU MANA ADA RUMAH LAGI? hohoho.. pendamkan dulu hasrat hati ni. Bila tengok hiasannya. Aku terpikir yang aku ingin buat rumah yang nampak nice dan sweet.


Apabila nampak nice dan sweet mesti la barang2 dia kena nampak cute kan? Memang banyak brg2 cute kat situ. best sangat! rasa nak beli semua boleh? heee...


ADA DUIT SEMUA BOLEH DONG!


First step..miliki rumah dulu ok? Dok godek2 deco2 rumah ada satu deco yang aku inginkan.menarik sangat. Aku ambik kat sini . Sedikit aku paparkan gambar decoration yang menarik minatku itu.


Ko orang x suker? Aku suker! :P ngeee~~




Tiada ulasan: