Rabu, 1 Disember 2010

U cantik.. Aii pun cantik..! Give Away..

gambar yang di pertaruhkan.....










\(^_^)/










yeay!




atau


" Bila Saya Cantik

saya akan berasa lebih yakin berhadapan dengan hubby saya. Saya tidak mahu hubby saya melihat saya sebagai seorang isteri yang selekeh, tidak pandai berhias langsung untuk dia. Kerana kecantikan saya hanya untuk dia..

FAIZAL SALLEH.... "

(38 patah perkataan shj )

p/s : sori tamak bagi 2 keping gambar...hu3 :P

tag contest ini kepada : iena elyana

4 ulasan:

ienaeliena berkata...

tq dear tag iena..
hehe iena join nti eyhh..
;)
nti iena kasi link..huhu kalau pasal mekap2 suke ;)

Hazlina Shahrel @ The QueenWidelia berkata...

waaah comel la pic pertama tu.. sweet je.. hahaha ok sume ok.. tenkiu join.. n gud luck bebeh.. will be back soon.. mmuuahhh!

CaDLyNN berkata...

good luck! cantik~

BeauTiFuLGirL berkata...

@iena : kite tau iena suka make up...nnti blh la iena berguru ngn kak lina..wat niaga bersama

@kak lina : TQ kak... :P

@cadlynn : makacih.....hopely...