Isnin, 3 Januari 2011

Aku tersenarai...... :)

Assalammualaikum....he3! adakah anda berasa hebat hari ini??? Saya amat berasa hebat (walaupun xsehebat mana tapi perlu ada sikap bersemangat yea bahawasanya "AKU ADALAH SEORANG YANG HEBAT".

Sebenarnya aku nak cerita satu menda yang dah lama aku post. Ia adalah resepi yang aku lama dah wat utk bagi adik2 aku makan..resepi ini jugak sebenarnya dari keluarga angkat aku. Diaorang yang ajar adik2 aku wat satu resepi yang tersangat simple untuk budak2 buat dan ia juga sedap..yum..!yum!



Aku post this resepi kat sini .banyak lagi resepi lain kalau nak tengok. And then kalau u oll nak berkongsi resepi u oll pun boleh. :) Dah lama xbukak website ini .

Aku saje try godek2 kat google search


Apabila tekan butang search terus jumpa banyak berkaitan dengan aku... hu3... Dan aku jumpa juga resepi yang aku post..xpasti bila tapi mmg dah lama. Just taip nama aku dan terus paparan tersebut keluar. Hu3...senang lew kawan2 yang mana lost contact nak carik aku gamaknya kan? hihihi!

resepi yang sedap dan besh


Oklah itu saja cerita utk kali ini...mau searching2 lagi...muaxxx!

Tiada ulasan: