Selasa, 1 Mac 2011

Penantian yang mendebarkan :)


Assalammualaikum...aku dah lama tidak becerita tentang diriku..maklumlah sibuk.xsempat nak menaip. bz beb! hahaha! tapi bab baca blog orang sempat lagi la. Pada usia perkhawinan aku 8 bulan, 2 minggu dan 2 hari (cewah detail gile!). Aku rasa sakit belakang, perut aku membuncit dan semua seluar jean aku ketat diperut...what the..... aku agak2 aku gemuk. adus! kes yang serius ni. Masa tu aku di KL ada event sikit. AKu nak pakai dress pun nampak sikit perut ni.ish! make my mood xde jerr layan majlis.tambah2 pulak majlis tu meja yang ditempah utk dinner dikebas org. cit! amma appa!aniyoridiik! (menyumpah dalam bahasa tamil yg entah apa2 tah.) Apa pun keadaan dapat diselamatkan oleh pihak yang tertentu. dan kami pun dapat makan..fuh! lega.

OK! back to the story...bab perut takdi erk? Aku tak makan banyak la dinner tu sbb perut aku ni dh mcm xleh cover. xleh blah mcm ni. Keesokkannya aku xde seluar lain nak dipakai.Aku pakai seluar jeans yg aku bwk sehelai je utk balik. Ketat sgt.Aku belasah jugak sampai muat.Nak beli kat kedai mana sempat. Nak bertolak dari KL ke KB. jauh tu beb!

Aku pun drive leww dari KL ke Raub..Aku rasa perut aku berdenyut nyut2 mcm tu.pastu angin dalam perut xyah ckp la...hu3 nak solat tu make sure dot do dot (paham2 la erk?sensor sikit.hehehe!) . Lepas rehat situ, Aku sambung lagi drive dari raub ke Kuala Lipis. Aku rasa mcm dah tak tahan pakai seluar jeans yg dirasakan ketat. Aku pun bagitau kawan aku yang aku nak singgah mana-mana shopping complex atau kedai yg jual seluar track (ala..seluar yg utk bersukan tu...) tapi.. kawan aku si A ni ckp "Singgah Gua Musang la.dah nak dekat ni." Aku pun mendgr kata2nya.. Ceh! jauh wei kuala Lipis ngn Gua Musang..Adeh...terseksa aku bawak kereta time tu.
Nak dijadikan cerita aku pun sampai jugak akhirnya di Gua Musang. Apa lagi. Aku terus cari seluar track yang aku ingin pakai (sambil2 tu sempat lagi membeli belah menda lain. Si B dan C pun sama join sekaki). Si A pulak dah bengkak hati sbb lambat gerak..iyela nak solat lagi nak makan lagi. Apa pun aku saje je balas dendam tadi ngn si A.hahahaha! Dari Gua Musang ke KB si A yang drive. Pukul 12.30 malam kami sampai ke KB dgn selamatnya.....


TAPI APA KENA MENGENA DGN PERUT AKU YANG MEMBUNCIT INI?


Keesokkan pagi tu aku cuba check sendiri..... OMG!


bkn yg ini ok? he3! just hiasan semata-mata supaya blog ini selalu nampak cute :P


ini resultnya bila aku check sendiri- macam positif....sbb line kedua tu xberapa terang... Aku tanya adik aku...dia syorkan aku confirmkan result ini kat klinik. So, pagi2 lagi aku gi kerja dan singgah ke klinik...dan resultnya.....
****
****
****
****
****
****
****
****
****
****
****
****
****


POSITIF!! ALHAMDULLILLAH.... ;)
Aku tak sangka..dah 5 minggu rupanya... Thanks a lot ALLAH.. bye2

Tiada ulasan: