Ahad, 28 November 2010

Huje Huje "Ownk! Ownk!"

Salam semua...


Adakah anda semua sihat2??


hu3...aku kat sihat alhamdullillah ok jeww...


cuma hari ni hujan xhenti2 dari pagi lagi hari ni...


sekarang kawasan pusat bandar dah dinaiki air.


aku agak dah paras lutut dah kot. sbb takdi aku lalu dah paras paha.


Mungkin esok paras pinggang..hu3


Argh! terok....nnti dah tak blh gi shopping kat KB Trade Center dah. Tesco pun dh xleh lalu gamaknya...mujur lah ada Mydin dan Nirwana.xlupa jugak dekat Bilal.. :)


tanpa hangpa semua...aku xleh idop..ada jugak peluang aku nak shopping


ngeh~ ngeh~


bukan setakat hujan jew..angin kuat sgt.takut rasa..mcm nak kiamat jew.


guruh ada gak la bunyik skali skala.Tp takdi bunyik kuat sgt sampai umah aku dh blackout!!
terkejut aku...bagai nak luruh jantung aku...
hope semua ok2 aja dan tidak la terlalu banjir..
amin.....


iyelah...aku ni kalau blh nk gi KL.tp dengan ujan lebat mcm ni.risau gak nak jalan jauh2...


satu lagi sbb aku mintak2 ngn ALLAH...jgnlah banjir teruk...sbb nnti laki aku xleh balik umh...


windu dia..wOOoo! wOoooOOO!

1 bln lg baru blh jumpa dia...mmmm...sabarlah nk wat mcm mana kan?


fuh~~~

ujan makin mengila....aku rasa malam ni aku xmampu nk berjaga malam sorang2.angin mcm ribut taufan. kesejukan yg teramat... aku perlu tido.


nite~ nite~

(0145 am)




p/s: hopely depan umah aku tidak banjir sgt..sbb aku xnak la gi kerja jalan kaki..

2 ulasan:

Cempakamelati berkata...

Hati-hati masa banjir ok..jaga keselamatna.

BeauTiFuLGirL berkata...

ok...thanks cempakamelati ;)